Pakej Web Jualan

Wednesday, August 1, 2007

Tiada Lagu Hari ini

Ok. Hari ini tidak ada lagu untuk korang. Maaf. aku tahu memang senang aje nak copy and paste beberapa coding untuk letak plug lagu baru. Tapi beberapa saat ini aku agak malas. So, nanti2 lah aku letak lagu nanti. Kalau korang ada permintaan lagu. Leh komen dekat post ini. Nanti aku try carik dan aku cadang nak wat playlist untuk lagu2 permintaan atau lagu2 yang korang nak dengar. So, aku letak kat sini untuk tatapan telinga dan rohani korang.

2 hari yang lepas. Nurul pergi tinggalkan aku. Aku tahu aku tak perlu bersedih sebegini rupa dan perlu akur atas apa yang terjadi. Terlalu ramai yang meninggalkan aku tahun ini dan sewajarnya aku bersedih. Haha ! Tak apalah, ini namanya takdir dan kita perlu dengar dengan lebih terbuka.

Ok. Ada orang tanya macam mana nak cari duit hanya dengan lagu? Ehm, cuba korang perhatikan dekat blog ini. Ada berapa iklan yang korang nampak? Itulah sumber pendapatan aku dari blog ini. walaupun tida berapa banyak. Tapi aku rasa bakal cukup untuk aku beli domain dan hosting baru untuk blog earnsong dalam domain baru. macam www.earnsong.com. Setakat ini, domain tu tak ada orang tibai lagi. So, aku still ada chance dan dapat grab that name this month. So, macam mana nak tolong aku? Klik mana2 iklan di sebelah kanan sidebar ini. Ada survey dan iklan games di belah kanan kan? So, klik 1 atau 2 kali sahaja. Tak perlu banyak2. Nanti korang bosan. Itu hanyala untuk support blog baru aku dengan domain tersendiri. So, tak payah pakai blogger sebagai host kan walaupun aku lebih gemar pakai blogger sekarang.

So, itu sahaja peracangan buat masa sekarang. Tentang program2 buat duit melalui lagu. aku akan ketengahkan kemudian. Ok. Tiba masa untuk berundur. Aku mahu tidur..

Ps: Vote dan klik anda untuk mendengar lebih banyak lagu selepas ini..

No comments: